Jakbym miał wybrać tą jedyną, to nic prostszego - Planescape Torment (Heroes 3 niestety drugi :]). Ta
gra uruchamia w człowieku chyba wszystkie możliwe emocje, pomaga w tym rewelacyjna muzyka
Marka Morgana. O scenariuszu nie ma co pisać żeby nie psuć zabawy, tyle tylko, że w lepszym nie
uczestniczyłem. Arcydzieło!
Prawie arcydzieło. żeby jeszcze dobrze działało na nowszych systemach ;(
Czekać tylko na odświeżoną wersję przystosowaną do wysokich rozdzielczości itp. Oczywiście bez ruszania muzyki, fabuły itp ^^
Na nowych systemach na pewno działa wersja http://www.gog.com/game/planescape_torment i z tego co widać dodali polski język. Co do rozdzielczości, to też już o tym pomyślano ;p http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,10916989,Jak_sprawic_aby_Planescape__Torm ent_wygladal_swietnie.html
Wersja ze starej extra klasyki (2CD pl) też działa bez problemu na win7/8.
W sumie nie słyszałem by był problem z jakąkolwiek wersją na nowych OS, podobnie jak z baldurami/IW i całej reszcie na tym Engine.
Moja wersja 4 CD , wydana przez CD Projekt, działa bez problemu na Windowsie 8. Chociaż oczywiście trzeba ją "zmodować" żeby polepszyć komfort grania, ot wyższa rozdzielczość i brak żonglerki płytami.
mi to lekko chodzi na debianku moim pod winem, nie wiem jak na nowszych windowsach, bo nie używam, trochę śmiesznie, że natywna gra na pod windows nie chce z nim współpracować...;)
Taka sytuacja w wypadku vist i wyżej jest (A przynajmniej była) nagminna przy próbach odpalania starych gier. Dodatkowym problemem sa także laptopty które bez patchy hd nieraz klatkowały przez brak wsparcia dla tak niskich rozdzielczości..
Ale rzeczywiście po patchowaniu działa w porządku.
Gra dobrze działa na W7 64 bit wiem bo mam ją aktualnie
http://grimuar.pl/planescapetorment/optymalizacja-gry
No nic dodać, nic ująć. Jedyna gra w którą mogę grać od nowa, od razu po jej ukończeniu.
I od nowa poznawać niesamowitą historie Bezimiennego :)
Jeden z najlepszych RPG na całym świecie.
Bardzo dobra gierka.
klimat kostnicy jest mega :P
Walki wypadają całkiem przystepnie. dużo przedmiotów i postaci.
Na wielki plus zasługują teksty i opisy postaci.
w cholerę słow i wyrazów.
za to szacun!
u mnie jednak na pierwszym miejscu jest fallout 1/2, ale to głównie za sprawa postapokaliptycznego klimatu, który uwielbiam i oczywiście za raz po nim jest PT..potem długo długo długo nic i baldury..i to w zasadzie 3 najlepsze tytuły rpg wszech czasów w które trzeba przynajmniej raz w życiu zagrać..;)