Tak to rewelacyjna gra,wspaniałe wykonanie , muzyka, postacie,swiat. Mozna sie w niej zakochac z miejsca .Chrono Cross , Final fantasy 7 ,MGS , Silent , Resident ,Tekken , Vagrant Story to były gry przy ktorych odplywalo sie doslownie .
te gry które wymieniłeś były jedynie niepowtarzalne teraz już takich nie ma, nie ma takiego szoku i skoku jakościowego w grach
No i jeszcze Castlevania: Symphony of the Night