Jak dla mnie:
1. Hostiles
2. Zrodzony w ogniu
3. Szalone Serce
4. Pakt z diabłem
Bardzo ciekawy reżyser, mam nadzieję, że w swoich kolejnych filmach pójdzie bardziej w klimaty "Zrodzonego" i "Hostiles" bo takie surowe i mocne kino wychodzi mu najlepiej.