Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Gwiezdne Wojny: Ostatni Jedi - 8 2 - Na noże - 7 3 - Looper - pętla czasu - 5 4 - Niesamowici bracia Bloom - 4 5 - Kto ją zabił? - 4
1. Ozymandias ("Breaking Bad") 2. Kto ją zabił? 3. Na noże 4. Ostatni Jedi 5. Looper - Pętla czasu
1. Kto ją zabił? - 7/10 2. Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi - 7/10 3. Na noże - 7/10 4. Glass Onion - 6/10 5. Looper - Pętla czasu - 6/10 6. Niesamowici bracia Bloom - 5/10