"Ogród" jest wybitny, "Wpół do śmierci" jest ledwo oglądalne, "Who's Your Caddy" zaś tak głupie, że nie dotrwałem do połowy. Jego najnowszego filmu nie obejrzę.
Jarhead 2 W polu ognia Snajper Dziecictwo Gliniarz w przedszkolu 2 i Wstrząsy 5 wszystkie te częci są słabe szczególnie Wstrząsy 5.Ogród jest jego najlepszym filmem jednak nie można nazwać że to wybitny horror