z reguly na produkcjach mcu dobrze sie bawie, ale tutaj nie dowiozlo
duzo cringu i slabych zarcikow psujacych klimat, no ale Kang ratuje
Nooo kicha straszna wyszła….
Zawiodłem się grubo.
Sztampa i banały…
To jest Top3 najgorszych produkcji mcu po Endgame jak dla mnie :/
Ktoś chyba chciał powiedzieć, że użyłeś słowa cringe w zdaniu. Możliwe że chodziło też o brak polskich znaków, wielkich liter i kropek. (Ja się nie czepiam, pisz jak chcesz)
dziwie sie krytyce . To dlatego że osobiście nie spotkałem ani jednej osoby która mogła by mieć rzeczywiście, dość filmów marvela . Dla mnie trzecia część Ant Man jest na 10\10.
ty chyba mało ludzi znasz, bo już w kolejnym temacie to piszesz xD
btw. ludzie nie mają dosyć filmów marvela, tylko mają dosyć choojowych filmów marvela. praktycznie cała faza IV to dramat w porównaniu z poprzednimi fazami
'' ty chyba mało ludzi znasz, bo już w kolejnym temacie to piszesz xD '' pis\ze prawdziwą prawde . ''btw. ludzie nie mają dosyć filmów marvela, tylko mają dosyć choojowych filmów marvela. praktycznie cała faza IV '' zależy dla kogo IV faza do dramat .....