Reżyserka obserwuje przy pracy Stanisława Radwana, jednego z najbardziej oryginalnych polskich kompozytorów muzyki dla kina i teatru. Przed kamerą odsłania się warsztat... Zobacz pełny opis
Reżyserka obserwuje przy pracy Stanisława Radwana, jednego z najbardziej oryginalnych polskich kompozytorów muzyki dla kina i teatru. Przed kamerą odsłania się warsztat twórcy ścieżki dźwiękowej między innymi do filmu "Szpital przemienienia" Edwarda Żebrowskiego . Tym razem podsłuchujemy, jak Radwan pracuje z twórcami "Kordiana"Reżyserka obserwuje przy pracy Stanisława Radwana, jednego z najbardziej oryginalnych polskich kompozytorów muzyki dla kina i teatru. Przed kamerą odsłania się warsztat twórcy ścieżki dźwiękowej między innymi do filmu "Szpital przemienienia" Edwarda Żebrowskiego . Tym razem podsłuchujemy, jak Radwan pracuje z twórcami "Kordiana" w reżyserii Jana Englerta. Objawia się tu jego doświadczenie współpracy z Pierre’em Schaefferem i inklinacje w kierunku muzyki konkretnej. Muzyka rodzi się z połączenia brzmienia instrumentów oraz dźwięków pozamuzycznych: hałasów, szeptów i krzyków.
pokazana w pracy, czyli mało atrakcyjnie. Należy się wywiad z krwi i kości i na przebitki praca w teatrze. Szkoda, że tak wyszło, bo można było znacznie lepiej ten temat ugrać. Słabo.